Feels like yesterday

Det känns som igår, men har du tänkt på att i år har vi känt varandra i 10 år! Helt sjukt egentligen. Det var menat att vi skulle träffas. Det var menat allt som hänt. För vi har växt upp tillsammans. Blivit starka tillsammans. Hjälpt varandra både i gott o ont. Du är, även nu efter 10 år, en av dem närmsta jag har. Du har blivit som min syster. Och det kommer du alltid att vara. Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig. Och jag finns här för dig, dag som natt. Delar glada och inte så glada stunder med dig. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Jag tror det gör oss starkare. Ingen kan skilja på oss. Och du får aldrig glömma att jag faktiskt ÄLSKAR DIG, enormt mycket!♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 01:58:10
URL: http://gravidforsakring.net

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0