090401

Heej!
Har eran dag varit bra ? Min har vart bra !
Det har inte hänt så mycket idag, det har bara varit en helt vanlig skoldag, men det är ju första april, så idag på musiken bestämde vi och vår musiklärare, att lura dom som kom försent, så vi ställde om klockan, och sen sa vi att alla skulle gå till syster för att ta en spruta och det var många som gick på det, men musikläraren avslöjade allt innan dom gick dit =//
Har ni blivit lurade idag ? Berätta !
Idag följde jag inte med Sandra, dels för att jag inte hinner och sen nu fick jag veta att dom ändå inte ska dit hahah, men jag ska nog dit någon annan gång och kolla.

Ha en bra kväll
Kraaaaaaaaam



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har hahaXD En kille på fritids sa dumhuve och jag kolla dit hahahaha då sa han "lurad!"XD

Kan nt fatta att jag gick på det hahahaha<3<3<3

2009-04-01 @ 19:13:27
Postat av: mamma

och även du blev lurad i går kväll kul tycker jag hahah

kram Mamma

2009-04-02 @ 07:11:33

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0