Ännu en jobbig skoldag..

Idag har det också vart en väldigt jobbig dag i skolan, alla har skrikit och hållt på, det blir ingen direkt undervisning, Vår engelska lärare och vår mentor Agneta hann med 1 grej av 3 idag på engelskan, och det var att förhöra läxan som var tills idag, hon gick inte ens igenom läxan som är tills på fredag för vi pratade så mycket, så när det var typ 2 minuter kvar så skrev hon bara upp läxan på tavlan, eller hon skrev vilka sidor det var, sedan sa hon att vi får fixa allt själva, men det kommer säkert gå bra ( hoppas jag ) Vi har i och för sig engelska imorgon också så hon KANSKE går igenom det då. :D

ha en bra dag Kram




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det blir bättre i klassen,för ni är ju där för att lära er,babbla kan man göra efter lektionen

kram Mamma

2009-04-16 @ 07:32:08

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0