BIO :D

Hejsan!
Snart ska jag åka in till stan där jag ska möta Sara vi ska gå på bio och vi ska se 17 Again, den börjar 12.50, men vi ska mötas halv så jag ska åka in efter 12 någon gång.
Annars ska jag nog inte göra nått speciellt idag, vad ska ni göra ?
Jag har tänkt på att jag inte har några nya bilder, så jag ska ta några kanske inte idag men imorgon eller något, det var längesen jag tog några om man inte räknar med " Dagens Outfit "

Nu ska jag gå och fixa mig, så hörs vi senare
Kraaaaaam  <3



Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0