BRINNER DET ?!?!?

Hej!

Idag har det hänt mycket...
Först var det bara en vanlig skoldag, tills efter lunch då hade vi SO och då skulle vi även gå och kolla hörseln, och dom som var där var hur taskiga som helst, skrek hela tiden på en. GUD ! sånna människor borde inte få jobba med sånt !
Sedan så gick jag och Camila till dansen för vi skulle dansa, men när vi kom dit så var ingen där så vi väntade och trodde att de var försenade bara. Men sedan kom det 3 till, men ingen annan..... sen sa Matilda att vi skulle vara i sal 12 XD Så jag och Camila tänkte att vi går tillbaks och säga hur det var, så vi väntade på bussen i 20 MIN!!!!
Sedan kom vi till skolan då var vi nästan 1 timme sena, men Ulla förstod och sa att vi borde läsa på anslagstavlan, där stod det att dansen var inställd och allt. Men vi fick inte frånvaro, men dom kollade på en Elvis film och det var bara 10 min kvar så sen fick vi gå hem, så det var nästan onödigt att gå tillbaks, men annars hade vi ju fått frånvaro så det var bra i alla fall..
Sedan nu för en stund sen kände vi brandrök och så såg vi rök, det kom ifrån där mormor och min kusin bor, så mamma ringde dit och frågade om de såg nått och det brann ganska mycket, så mamma ringde brandkåren så nu är väl allt bra antar jag.

Nu ska jag göra lite läxa
ö'gger in bilderna i morgon det funkar inte att lägga in på datorn !
Kram


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0