Dansade.. XD

Hej!

Dagen har vart bra, på idrotten så fick vi dansa, först dansade vi någon konstig dans, sedan fick vi dansa bugg, jag dansade med Zahra, det var jätte kul ! Sedan om man inte ville dansa mer så fick man spela killerboll eller spökboll, alla gick och spelade det utom jag och Zahra, så vi fick " privatlektioner" HAHAAH, det var jätte kul, men jag fick låtsas va kille, för jag klarade av att byta fot, eller ja skit samma ;)
Men annars har vi inte gjort något speciellt. Imorgon ska vi till kyrkans hus efter lunch, med 7B1 :D
nej nu ska jag fortsätta kolla på top model
vi hörs senare
kram <3



Kommentarer
Postat av: Natta

de r skojj o dansa =D

2009-04-21 @ 16:47:20
URL: http://inatta.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0