kväll;)

Shuuu!

Allt bra ?
Hoppas det.
Det här kommer inte bli ett så långt inlägg. Imorgon ska jag nog gå hem till mormor och hjälpa Maggan att färga håret, det blir nog bra, sedan går jag väl ner till centrum för att köpa en födelsedagspresent till Jessie som fyller år på lördag, påskafton ;). Och på onsdag fyller pappa år också.. =)
Nu snart så ska jag se  Hjälp! jag är med i en japansk tvshow
Jag hoppas ni får en trevlig kväll
Puss åh Kram

Jag bjuder väl på den här bilden xD , Sara tog den ;)<3


Kommentarer
Postat av: Joanna Njie

SNYGGG BILD!!!!<3

2009-04-10 @ 14:21:28
Postat av: Joanna Njie

SNYGGG BILD!!!!<3







När tog du bilden haha snygg ses på tisdag plus snygga shorts "THAT.S HOTTTTT"<333

2009-04-10 @ 14:22:56
Postat av: Sara

Jag tog den!:D:D:D<3

2009-04-12 @ 11:55:45

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0