kyrkans hus

Hejsan !
Idag hade jag bara 2 lektioner, och sedan gick vi till kyrkans hus med 7B1, det var kul där vi fick göra massa olika grejer, fast okej det var inte jätte roligt eftersom det inte var som det brukar va när bara tjejerna är där..
Juste, en av prästerna som var med oss, kände jag igen lite, sen frågade jag mamma vad hon som döpte mig hette, och då var det hon, det var därför jag kände igen henne XD
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag, gick till centrum efter där köpte jag sminkborttagning.. aa sen gick jag hem. =) hur har eran dag varit ?

Hoppas ni får en bra kväll
kram <3

Kommentarer
Postat av: daniella

min dag har varit jättebra :) hihi

2009-04-22 @ 21:30:00
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0