Musik ;)

Hej!
Är allt bra ? Jag mår bra, är trött bara.
har inte gjort något speciellt idag och jag tror inte jag ska göra nått senare heller. Jag sitter och lyssnar igenom mina Tokio Hotel skivor ;) Alla låtar :D Älskar TH <3

Det är verkligen fint väder idag! Klarblå himmel och solen lysser, skönt tycker jag, kanske kan man sola lite senare när solen kommer hit blir väl snart antar jag, brukar bli vid 4 eller 5 och framåt kvällen, kanske kan bli lite brun, jag är ju inte så brun =//, men jag hoppas jag kan bli det i sommar.
Nu ska jag leta lite efter semester resor ;). Måste ju beställa snart så det inte blir för dyrt.
Så vi hörs senare kraaaam :D

föresten vad tycker ni om min nya header ?:D


Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint väder!!!

Har varit med en kompis och vi var ute typ hela tiden:)

Fiiin header gmn<3

Ses snart!

2009-04-25 @ 19:06:30

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0