Mysig dag med Jessie <3

Hej!
Idag har jag inte hunnit blogga, jag tänkte göra det men sedan ringde Jessie vid halv 12 och frågade om jag ville följa med ut till Bromma och deras kolonilott, och fika med hennes mormor, och det gjorde jag, så det är därför jag inte har hunnit blogga.

Jag, Jessie, Iza ( hennes lillasyster ) och Anki ( hennes mamma ) åkte bil ut till Bromma där mötte vi hennes mormor och sedan gick vi till deras stuga, det var jätte mysit, och hur varmt som helst. Vi fikade och efter det gick jag och Jessie till en lekplats och "lekte" haha, efter det gick vi tillbaks, men då gick vi nästan direkt efter det till havet, det var verkligen jätte mysit, Jessie ville att vi skulle bada hahaha, men det var is och kallt och kanske inte bästa badvädret..
När vi var där satt vi där ett tag, men sedan blev klockan halv tre och vi var tvungna att gå tillbaks eftersom vi skulle åka hem, och handla mat eller Jessie sklle handla för hon skulle göra middagen.
Vi gick in på Lidl och handlade lite, och sedan åkte vi till centrum och gick in ner till ica, Iza ville följa med så det fick hon.
Sedan gick vi hem till Jessie och börja göra maten, men jag var tvungen att gå hem sen för vi skulle äta.
Så jag har inte vart hemma så länge nu.

Här kommer lite bilder från dagen <3
Lite bilder på Jessie <3





Havet <3                      Jessie tog bild på Solen ! XD       Vattnet <3

 
             Söta <3                Iza i korgen på Lidl       Vi solar ;)<3 haha sweet



Ha en bra dag
Kraaaam <3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0