Sent inlägg

Heeej!

Allt bra ? Jag börjar få ont i halse igen känner jag =//, en just nu är det inte så farligt hoppas bara inte att det blir värre. Det är ju både positivt och negativt om jag blir sjuk tills nästa vecka då det är lov, positivt är ju att jag inte måste vara hemma från skolan och missa massa saker, men det negativa är att jag inte kan göra allt roligt som man kan göra under lovet..

Idag var Camila sjuk, hoppas hon kryar på sig. =) Idag hade vi komma ikapp på elevens val och vi skulle ha SO, fast med Agneta för vi var inte klara med alla SO uppgifter, men några hann klart och jag var en av dom. Vid halv 3 gick jag och några till från min klass till tyska salen för att lyssna om Gambia dagen, vi samlar in pengar till en skola i Gambia, den 14,e maj är dom som ska jobba och tjäna pengar lediga från skolan, och sedan ger vi pengarna till skolan så dem kan skicka alla pengar till skolan. Sedan när vi kom tillbaks gick nästa grupp och lyssnade..

Jag ska lägga in lite bilder nu så jag kommer med ett inlägg senare
Kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du nt får mer ont!

Krya på dej gmn!:(<3<3<3

2009-04-02 @ 19:01:24

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0