Shooopppat !

Shoo

Idag efter skolan gick jag och Joanna till centrum ch kollade lite, jag skulle köpte smink borttagning, men det blev blus också, jag lägger upp bild sen.
Jag och Joanna provade lite andra kläder, men tog ingen bild, däremot tog jag bild på oss två med hatt och solglasögon ;) Lägger upp den med haha ;)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, hur har eran dag vart ? =)<3

Coooolingar XDhahahahahaha





Den lila lilla blusen jag köpte
H&M, 149 kr.

Ha en jätte bra kväll
Kraaam<3<3


Kommentarer
Postat av: maggan

Godmorgon

Vilken snygg blu du köpt en sån måste jag kolla på

du har god smak min vän

kram

Maggan

2009-04-04 @ 08:17:34
Postat av: joanna

hej bexx jag är tycker du är bäst plus snygga bilder

2009-04-04 @ 19:13:59

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0