Shoppat

Heej !
Nu var det längsen eller ja, igår xD
Men igår sov jag ju hos Jessie, det var jätte mysit, när jag kom dit så gick vi ner till ica där köpte vi godis och hyrde film ( Step Brothers ), den var rolig och bra, sedan spelade vi spel och sedan vid 10 i 11 började vi kolla på en gammal film, en som hette : Jag är med barn, vi hann inte se klart den eller vi orkade inte i gick och la oss runt halv 1, båda var ganska trötta igår, men vi var inte klara förens kanske halv 1. Juste, vi tog en promenad också vid 10. mysigt.
Imorse hade vi ställt klockan på 09.20, för jag skulle till Kista, och Jessie skulle klippa sig kvart över 11 så vi fick skynda oss lite. Vi åt frukost i hennes rum och fortsatte kolla på filmen men sedan helt plötsligt var klockan nästan halv 11 då fick vi skynda oss, så vi hann inte se klart filmen =//.
Sedan åkte jag och mamma in till Kista.
Jag hittade smink, jag lägger upp bilder på det.
Vi har köpt en ny dator, så pappa ska bara installera den innan vi kan börja använda den.. hoppas han gör det snart. Jag tar bild på det sen.. När det är fixat. ;)

Här kommer bilder på det jag köpte  ;)

FRÅN KICKS


Mineral foundation, 159 kr


Mineral foundation puder, 159 kr


Mascara, extra - volume Collagene, från Loreal Paris, 160 kr


FRÅN H&M


Lila och blå, Eye Shadow, 29.50 kr st



Ha en bra dag
Kraam

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0