Stolen har kommit ...

Shu !

Imorse var jag tvungen att ställa klocka, sedan gick jag upp 20 i 9 för jag skulle ta bussen 9,54 till skolan där jag skulle möta Sandra, sedan gick vi till huvudsta för Sandra skulle klippa och färga sitt hår =) Det blev jätte fint, men tyvärr lägger jag inte ut någon bild förens hon har fixat klart allt och det blir nästa vecka på lördagen eller något tror jag. Vid kvart över 1 idag kom vår andra fotölj, äntligen !  Det blev jäätte fint och snyggasre än med den gamla XD haha  ^^
Nu e mormor och Maggan här så jag kommer inte sitta så mycket vid datorn idag.

Imorgon ska jag se 17 again, med Sara i stan :D det blir kul

Ha en bra dag
kram <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hoppas hennes hår blev fint då :)

ska du kolla på 17 again ?:O du får säga om den var bra eller inte (a)<3 börja kommentera min blogg mer<3

puss<3

2009-04-18 @ 16:02:13
URL: http://mykiss.webblogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0