vad hände ?:S

Hej!
Imorse när jag tänkte logga in och skriva på bloggen så gick det inte att logga in ? så därför kunde jag inte lägga upp något, men som tur är så funkar det nu. Imorgon bitti hinner jag inte blogga eftersom jag börjar 08.05, men jag skriver så fort jag kan.
Idag har jag vart jätte trött kunde inte sova så mycket inatt, men skolan gick bra ändå. Efter skolan gick jag och Zahra till centrum, men jag köpte inget, hade inga pengar med mig.. Snart ska jag gå ut med Emelie, vi ska ut och springa, måste ju träna upp sig inför på torsdag då det är tall lunken ;P
Men vi ska mötas kvart över 6, så det är en halvtimma kvar, ska fixa mig och lite så också
Jag har ingen Dagens Outfit idag, för jag hade inget batteri, men ska ladda dom imorgon, men kanske kan lägga upp Dagens Outfit imorgon ialla fall, NÄR jag har kommit hem från skolan
har inte heller några nya bilder, men ska ta så fort jag orkar och har tid
Ni får nöja er med en gammal
kram


Kommentarer
Postat av: M

åhh :O fett fin bild ! <3

sv: hoppas jag med.. tack :D

2009-04-27 @ 18:10:03
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fin header du har ;)

2009-04-27 @ 20:42:43
URL: http://ameliahs.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0