090810

God Morgon <3

Är allt bra med er idag? Själv är det bara bra här. Idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får se.
Men imorgon ska jag in till stan och kolla lite, sedan på onsdag så ska jag och mamma åka till Sofie.
Sofie träffade jag genom internet för ungefär 2 år sedan, har träffat henne några gånger, hon bor i Uppsala, men jag har bara vart där 1 gång och det var förra året på sommarlovet, så det ska bli jätte kul ! ♥
Och sedan på torsdag så ska jag till Åland, så då blir det nog ingen uppdatering på kvällen och så. Kanske mobil bloggar, vi får se :) Vad ska ni göra i veckan?

Hoppas ni får en bra vecka ialla fall ! :) Vi hörs senare
Puss ♥♥♥

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0