12 KM ?

Hejsan!
Kom hem vid typ 1 idag. Jag skrev ju lite från mobilen och då hade vi typ precis börjat gå, och min grupp stannade ju för dom 7.orna var hungriga och gick och klaga hela tiden!! Sedan sa gruppledarna ( 2 st från 9.an ) att vi kunde gå, asså när man va klar, fast man skulle gå i gruppen men alla gick så jag och Camila gick tillsammans. Vi stannade typ ingen gång, vi gick och åt också XD, orka sätta sig och äta när man kan gå och äta så man får gå hem tidigare ! Jaa, men det tog typ ungefär en timma att gå, och det var faktiskt inte jobbigt, tyckte jag i alla fall. Sedan kom vi till hagaparken och där fick vi vänta tills alla kommit, sedan fick man gå, så jag och Camila gick hem tillsammans, man skulle gå med sin grupp så inte alla gick samtidigt. Men sen gick vi i alla fall hem, hon till sig och jag till mig, jag kollade lite på tv när jag kom hem, annars har jag inte gjort så mycket.
Just nu sitter jag och lyssnar på TH.s nya låtar! JAG ÄLSKAR DOM <33333333




Camila va trött när vi va framme XD


Vi gick typ 12 km!!!!!!!


Hörs PUSS

Kommentarer
Postat av: petra<3

hur skaffar man mobilblogg ;o<3?

2009-08-21 @ 20:50:00
URL: http://livetenligtpetrah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jasså så har th gjort nya låtar nu :O? vad sägs som att skicka dom till mig någon dag :D?

saknar faktiskt dig juh!!!!!!!!!!!



juste, jag går juh på UBG just nu men ska börja plugga i Jakan nu (à) -



men ville bara höra hur det är med dig gumman<3 puss älskar dig!

2009-08-22 @ 12:39:19
URL: http://mikaelaelf.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0