Friiiiday, I'm in Loooooooooooove ! <3 xD

Heeej på er alla söta bloggläsare ♥
Allt bra med er idag? Själv är det bara bra här.  ^^
Idag har det inte hänt så mycket intressant, faktiskt. Har vart i skolan som vanligt, sedan åkte vi hem, tog tåget idag, orkade inte vänta i typ 25 min på bussen, så när bussen skulle gått så var jag redan hemma, så det va bra att jag tog tåget ;)

Förlåt för att jag inte har vart så aktiv på bloggen denna vecka, ska försöka bli bättre.
Har även funderat lite på om jag ska börja med lite nya grejer i bloggen, funderar på att lägga till & kanske ta bort någon kategori. Jag får se, kanske redan blir något ikväll, eller imorgon eller något, vi får se.

Om det är något ni vill fråga mig, eller tipsa mig om så vet ni väl att jag har en mail adress?

[email protected]

Så om ni undrar något är det bara att maila mig, jag lovar att jag svarar :)

Ha en bra kväll
PUSS<33


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe okej, men vad bra :P

2009-08-28 @ 18:59:47
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst, sj då? :D

2009-08-28 @ 19:08:33
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Elin

det funkar. själv då?

2009-08-28 @ 19:26:11
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0