Resan

Hej!
Jag orkar inte skriva så långt inlägg om Ålands resan, men berättar lite ialf och sen får ni lite bilder :)

Vi åkte hemifrån vid 4, det regnade lite då men när vi kom fram till Slussen så började det spöö regna ! Så vi fick nästan springa för att inte bli så blöta, när vi kom fram så fick dom 550 ( tror jag det var ) första gå på båten redan halv 5, så vi skyndade oss och vi hann, men man fick inte gå till hytten fören halv 6, så man fick sitta i en bar, så vi tog nått och dricka och väntade. När klockan blev halv 6 så gick vi till hytten och ställde in allt och fixade. Sedan gick vi runt lite och kollade, sedan vid 8 gick vi och åt, vi åt ryggbiff med pommes frites, det var gott ! :)
Klockan 10 började karaoken så vi gick dit och kollade, det är ju alltid kul att höra folk sjunga, även om dom inte kan xD Men det var en kille som vad jätte duktig faktiskt ! Karaoken höll på i en timma sedan var det disco, så vi var kvar där. Senare på kvällen/natten gick vi till hytten och la oss och sov. Dagen därpå hade vi ställt klockan på halv 9, eftersom vi skulle gå och äta frukost vid 9. Jaa, sen gick vi runt och kollade lite och tog lite att dricka och så. Kvart i 4 fick man gå av båten, det tog ett tag att få tag på en riktig taxi, så vi var väl hemma runt halv 5. Det var en jätte trevlig resa !








Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

fina bilde :)

2009-08-15 @ 18:40:47
URL: http://sarra.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0