2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, det gör man väl alltid?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag har aldrig nyårslöften. Tycker bara det är onödigt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Neej, och det är jag väldigt glad för!

5. Vilka länder besökte du?
- Turkiet.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- Ja, att få träffa & se Tokio Hotel.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
- Det är väldigt många datum.

8. Vad var din största framgång 2009?
- Hmm, jag vet inte riktigt. Har inte funderat på det.

9. Största misstaget?

- Att tro att visa personer skulle kunna ändra sig. & vänner som sviker som man trodde man kunde lita på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Ja, men bara förkylningar & sånt.

11. Bästa köpet?
- Kan inte välja ett !

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Idol biljetter, kläder, smink.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, självklart, många saker !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Tokio Hotel´s nya låtar & Black Hole Sun ( som Nicklas sjöng när han åkte ut )

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Har både vart gladare & ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
- Rest utomlands, vart på fler idol veckofinaler.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Spenderat pengar på onödiga saker som jag inte använder.

18. Hur tillbringar du julen?
- Med min familj.

19. Blev du kär i år?
- Nej.

20. Favoritprogram på TV?
Idol

21. Bästa boken du läste i år?
 Twilight böckerna

22. Största musikaliska upptäckten?
Flera.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Ja, det var det säkert, men det var så länge sen att jag inte kommer ihåg HAHA

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Ja, det var de säkert.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Va i skolan HAHA, pluggade för ja hade stor prov dagen efter -.-  och sen firade jag lite.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Ja, fått gå på Tokio Hotel konerter & fler idol veckofinaler.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Inte så färgglad alltid, men ibland så hade jag lite färggladare kläder.

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen, Vännerna, Idolerna, idol finalera & allt sånt.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bill Kaulitz, Nicklas Hocker x)

31. Vem saknade du?
- Många !

32. De bästa nya människorna du träffade?
- Alla underbara fina tjejer som jag träffat under idol tiden & alla idoler !
Även mina kompisar som jag chattat med, som jag träffat första gången i år.



xoxo Bexx


Kommentarer
Postat av: isabell

Jaha, jag vet inte :)

2009-12-30 @ 13:55:18
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: CHRJ

Var du med i idol??



sV: Jag svarar bara på kommentarer och lyssnar på musik, du? :)

2009-12-30 @ 15:32:09
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: inte så mycket :)

ska leta efter lite kläder till imorn :)

2009-12-30 @ 17:42:58
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: ida

heeej gulll <33

gör du gratis designer??

OAVSETT kan du väll kommentera svaret och sen om du för designen kan du väll adda min msn [email protected] :-)

" du får SJÄLVKLART LÄNKNINGAR "

2009-12-30 @ 17:47:05
URL: http://sexibitch.blogg.se/
Postat av: Mollie; fotobloggen

OMG VAD SÖT! :O

2010-01-03 @ 11:44:05
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0