dålig uppdatering,. mycket nu precis innan jul.,

Heej Allihopa!

Jag har verkligen vart sjukt dålig på att uppdatera de senaste dagarna, och vart dålig på att svara på kommentarer, men som jag har sagt tidigare så har det inte gått att få upp era bloggar. Tyvärr, men nu tror jag att det är bra igen, så nu är jag tillbaks. Och det var ju faktiskt inte så jätte längesen jag bloggade typ 2 dagar.

Jag har ju sagt att jag inte ska skriva så mycket om vad jag gör på dagarna här i bloggen, och det tänker jag inte göra utan jag ska bara berätta varför jag inte har haft tid att blogga. I söndags kväll kom Mathilda hit, vi gick och köpte massa gott, kollade på film och så sov hon över här, sedan i måndags så var jag med Mathilda på förmiddagen sen så skulle jag träffa Jessie, vi åkte in till stan som vi hade planerat sedan så gick vi hem till henne och var där ett tag och sedan så gick vi hem till mig för hon skulle sova hos mig, vi kollade också på film och det var jätte mysigt ! :) Sedan så har jag vart med Jessie hela dagen så det är därför jag inte har hunnit blogga dom senaste dagarna.

tänk, om typ 2 dagar är det julafton! Gud va snabbt de går!
& detta är första året som jag inte är klar på lååånga vägar med allting, så jag har jätte mycket att göra imorgon.
Först ska jag hem till min moster och hjälpa henne med lite saker, sedan ska jag gå och handla massa julklappar till familjen och mina närmsta vänner och sen ska jag hem och städa mitt rum och så ska jag baka inför jul. gud det är så mycket nu asså. så vi får se hur mycket bloggning det blir imorgon och sen under jul, men nått inlägg blir det nog.

Juste ! jag tänkte lägga upp bilder på min make - up & outfit idag men det blev inte så, ska försöka fixa det imorgon.

nu ska jag sätta mig och svara på era kommentarer och sedan slänger jag in ett inlägg till ! :)
Ni får ha d jätte bra

xoxo Bexx


Kommentarer
Postat av: Micha

Fin design! :)

2009-12-22 @ 19:01:58
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: hannah

jaha där ser men, men åh tack så jätte mkt :) och de samma de samma :)

2009-12-22 @ 19:20:57
URL: http://hanuut.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0