090210

HejHej!

Idag började skolan 08,05, vi hade läxförhör på dom där kemiskabeteckningar, jag skrev in allt men jag har ingen aning om allt blev rätt men för hoppningsvis !
På idrotten fick vi köra handboll, det var inte så kul, men eftersom tjejerna fick vara på ena halvan och killarna på andra så var det roligare, för killarna förstör XD, för i slutet skulle all spela tillsammans men det funkade inte, jag fick en skit hård boll på ryggen, och dom förstörde allting, nästan ingen tjej tyckte det var kul.
Idag var Beste sjuk så jag fick sitta med Jessie på tyskan. Idag var det aula samling, det var några som var jätte roliga, och några var jätte bra, dom visade bilder från skridskordagen men som tur va´var jag inte med på någon bild, det var kanske för att jag inte åkte utan gick dit men i alla fall.
På torsdag har jag matte prov och på fredag har jag tyska prov, jag har inte tränat nånting men jag ska göra det snart !
På fredag ska jag även träffa Mickis. Det var skit längesen vi träffades !  Saknar dej <3

Här kommer lite bilder från idag =)
Jag och Zahra imorse

Jag på skolans toalett ;)

Emelie tog hål i örat idag, med en nål, Therese satte i det, och hon skrek som värsta galningen !XD haha


Kraaaamar


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0