090227

Hallojsan ! ;)
Idag har jag vart i stan, jag hittade inget till mig själv utan till mamma som snart fyller år. Tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte för mamma brukar läsa bloggen ;) Kom hem runt 4 så då satte jag mig och tittade på Top Model, det är repris jag vet och jag har sett det förut men jag hade inget annat att göra så då spelar det ju ingen roll om jag har sett det förut eller inte. På vägen hem mötte jag Joanna också! Hon ba: REBECCA :O och sprang fram till mig, hon blev jätte förvånad att jag var blond, fast hon visste att jag skulle fixa mitt hår ;)
Idag ringde de från mio, och sa att vi bara får en fotölj imorgon, den andra hade inte kommit i leveransen, fast man vet ju inte det kan ju bara ha varit någon skada på den så att dom måste fixa en ny, men den skulle komma i början av mars, och det är ju snart så det är bra, då slipper vi vänta jättelänge och det ser så konstigt ut med bara en fotölj. I och för sig så har vi ju beställt ny soffa och så men det ser ändå konstigt ut. Vi får även vårt nya mat bord och stolarna till de ;)

Om jag inte skriver mer ikväll så hörs vi imorgon



Kläder : Från Gina Tricot ;)

Kraaam

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0