Ett sent inlägg, sry!

Hejsan!!

Idag är det måndag den 16.e Februari, det betyde attjag fick träffa Camila, Camila har varit i Chile sedan den 5.e Januari, och träffat sina släktingar och så, och jag har inte träffat henne sedan innan jul lovet så det var jätte kul att få träffa henne igen <3  Saknat henne =)

Idag fick vi tillbaks våra matte prov, jag fick 27,5 / 40. Kanske inte jätte bra men det var jätte många som fick ännu mindre än mig, så jag får väl vara nöjd! På svenskan fick vi kolla på Bröderna Lejonhjärta, fast vi fick inte se ifrån börjar utan vi fick se ungefär ifrån mitten, jag vet inte varför men vi hade vikarie också så hon kanske inte visste eller så kanske Cissi hade sagt att vi skulle se halva filmen, men jag tycker det verkar lite konstigt om vi bara ska se halva filmen ?
Som vanligt var SO.n jätte tråkig, vi fick höra när Redwan, Markus och Samuel skulle redovisa en tidnings artiken, Tess skulle också ha gjort det men hon hade inte fixat det. Sedan fick vi fortsätta att jobba med de Grekiska Gudarna, jag jobbar med Hefaistos eller hur det stavas. xD
Efter det hade vi hemkunskap och några tog vårt kök så vi tog ett annat, men då kom Rasmus och sa att det va hans och Pelles kök, så dom fick köket xD I alla falla av Zahra... vi behöver inte gå in på detaljer då kanske hon blir sur på mig xD

Idag kommer ingen "dagens outfit", har inte tagit några bilder, min kameras batteri är typ slut ska ladda dom imorgon eller på onsdag!

Vi hörs imorgon
Ha en bra kväll <3
Kraaaaaam
Bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0