Explosion! :O

Hejj Bloggen!

Idag på svenskan fick vi läsa en saga, sedan skulle vi svara på några frågor om sagan, det var jätte tråkigt, det är bara för att vi ska börja jobba med sagor. Idag hade jag glömt min engelska bok hemma men det gjorde inget för vi behövde inte använda dom, vi gick igenom provet jag fick 165/189, det va: NÖM = når över målen. Efter lunch hade vi tyska, då fick vi se vårt prov där fick jag faktiskt mest av alla jag fick 136/145, men om jag hade fått 2 poäng till hade jag fått NLÖM = Når långt över målen....
Sedan hade vi NO, Raimo visade oss massa saker som expoloderade, han gjorde det flera gånger det var fett läskigt första gången det small till SKIT högt, sedan tog han inte lite vätgas i sin mun och då lätt han as roligt!, men om vi hade tänt något så hade han typ exploderat, haha XD usch va läskigt ! :O

Idag var Zahra sjuk =//, och imorse åkte Jessie till San Francisco, jag fick ett mess av henne imorse. <3 Saknar dej redan, gmn<3 <3 <3
Och Magdalena är i Grekland, fett lyxit jag vill också åka =//

Lägger ut ett Dagens Outfit senare idag!

Ha en fin dag
Kraaaaaaaaam <3
Bexx

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0