God Morgon!

God Morgon Bloggen !

Idag är det tisdag och klockan är snart halv 11, det betyder att om ungefär en timme kommer Sara och sedan ska vi till frisören och färga mitt hår... usch det kommer bli läskigt man vet ju inte riktigt hur det kommer att bli så det är faktiskt okej att vara rädd, eller ?

Det är fortfarande jätte mycket snö ute, men det är inte minusgrader och det är väll ett plus ? Eller inte, för när solen kommer fryser snön på och då blir det is och då blir det jätte halt. Tänk att det inte finns något positivt med snön, förutom att det blir ljust och det är mysigt.... PÅ julen !

Idag har jag faktiskt tagit lite bilder, kommer med ett inlägg snart med massa bilder.

Ha en jätte fin dag
Kraaam


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0