God Morgon!

God Morgon Bloggen !

Idag när jag vaknade märkte jag att det hade snöat mycket under natten för det var massor med snö ute, usch jag som hade hoppats på att våren skulle komma när all snö nästan var borta, men nejnej nu ska snön börja komma igen! Jag blir så arg, jag vill ha vår och sommar. Vill inte ni det ?
Idag ska jag inte göra så mycket bara ta det lugnt, har inte tagit det lugnt någon helg på jätte länge har alltid haft gäster eller vart hos någon men den här helgen ska jag faktiskt bara ta det lugnt !



Bloggar mer ikväll
Ha en bra dag
Kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej vännen visst är det skönt att bara slappa en helg och inte göra något inte ens gå ut utan bara gå i slappa kläder och njuta av livet det är grejer det så skulle man alltid ha det men det blev nog tråkigt i längden ha det gott kramis Maggan



2009-02-21 @ 14:38:19

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0