Gud va skönt med studiedag!!

Heeej!
Idag är det studiedag, gud va skönt att inte behöva gå till skolan utan bara sitta hemma och ta det lugnt.
Idag ska jag faktiskt inte göra någonting, tror jag. Imorgon får vi tillbaks våra engelska prov, usch det provet vill jag verkligen inte ha tillbaks.
Just nu sitter jag och kollar igenom idol dvd.erna ;), just nu är det Robin Bengtsson - It's my life. ;) haha
Imorgon är det sista skoldagen innan det är sportlov, ååh jag längtar verkligen är sååå trött på skolan just nu, orkar lixom inte, så det ska bli jätte skönt med lov, på lovet kommer Sara på tisdag och ska stanna tills på tisdagen, och på tisdagen ska jag som sagt färga håret blont, vad tror ni? Kommer det bli bra ?
Jag är ju egentligen blond så det kan ju inte direkt bli en katastrof, eller ?

Bloggar senare
Puss<3

Kommentarer
Postat av: jessie

jag åker, du kmr skna mig ärkänn, saknar dej redan<3 puss<3

2009-02-19 @ 17:46:55
URL: http://justjessie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0