Happy Valentine's Day <3

Happy Valentine's Day,  Kära bloggläsare <3

Hej!
Idag är det den 14.e Februari och det betyder att det är Alla Hjärtans Dag!
Hur ska ni fira ??
Själv ska man inte fira så mycket, ska hem till moster och vara där! =)
Har ni fått något idag ?
Jag har fått massa fina sms från min älskade kompisar <3 Jätte fina mess <3

Idag kommer jag som sagt inte kunna blogga så mycket, men jag bloggar mer imorgon <3

HOPPAS ATT NI FÅR EN JÄTTE TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG MED MYCKET KÄRLEK <3

Massa Kärlek
Bexx



Kommentarer
Postat av: mathilda

ha världens bästa valentine<3

2009-02-14 @ 11:28:43
URL: http://loveleytilda.blogg.se/
Postat av: Frida Kaulitz ;)

ha det så bra på alla <3 dag sötnos <3333333

2009-02-14 @ 12:33:11

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0