Kände mig konstig....

God Morgon !
Idag gick jag upp 6.50, jag gick in och sminkade mig som vanligt, efter ett tag började jag må illa och få ont i huvudet, men jag trodde bara att jag var hungrig, men sen började jag känna mig lite yr, och till slut blev jag så yr och svag att jagvar tvungen att lägga mig på golvet, jag har aldrig känt så här förrut, det var läskigt, vi bestämde att jag inte skulle gå till skolan idag, för att vara på den säkra sidan, just nu har jag bara ont i huvet och mår lite illa...
Men jag ska gå till skolan imorgon igen.  ´
Föresten, imorse var Kenza med på "Vakna med the voice", ´jag tyckte hon skötte det bra för att vara hennes första gång !
Har vilat lite nu och kollat på film, ska nog vila lite till.
Sen får jag öva lite till det stora provet som jag har på fredag i engelska!, vi får se hur det går..
Ska nog vila lite till sen, och äta lunch, och hoppas att jag blir bättre tills imorgon (min födelsedag)

Hoppas att ni får en bra dag, kraaam


Kommentarer
Postat av: mamma

ja det var lite läskigt att du fick sånt, men hoppas du blir bättre tills i morgon då du fyller år

för då ska man inte vara sjuk.

kram mamma

2009-02-04 @ 12:26:10
Postat av: jessie

naaw, då e vi 2 sjuklingar

2009-02-04 @ 14:41:56
URL: http://justjessie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0