Lugn Kväll!

Hejsan Bloggen!

Idag har jag inte gjort någonting bara tagit det lugnt. Eller jag var i centrum med mamma, vi kollade om vi hittade några skor men det gjorde vi inte, jag behöver verkligen nya skor och vill ha men det finns inga i centrum, jag vill till stan men vet ingen som kan följa med, skriv om ni vill och kan !
Ikväll är det melodifestivalen, vilka tror ni på ?? Jag vet inte vilka jag tror på har ju inte hört låtarna men som det verkar i tidningarna så går EMD och Molly vidare, kanske inte så otippat ? Sedan ikväll efter melodifestivalen kommer The Hot Chick, på 4.an tror jag. Någon som har sett den ? Jag har sett den många gånger, jag tycker den är ganska bra.

Här kommer 3 bilder från skolpjäsen vi gjorde om snövit, det är inte jag som tagit bilderna !

 Lina som snövit <3 och en från 9.an tror jag som spelar den dumma drottningen ;)

 Snövit hade dött ;)<3

 Snövit i sin kista, de 7 små dvärgarna och prinsen ! =)


Ha en bra kväll
Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kanske kan åka till stan nån dag när jag kommer?<333

2009-02-21 @ 18:26:40
Postat av: Caroline

Har du fler bilder?? behöver!!

2009-02-24 @ 20:25:09
URL: http://serbich.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0