Mår bättre =)

Nu mår jag mycket bättre, har inte så ont i huvet längre, känner nästan ingenting! Idag har jag inte gjort så mycket har bara varit hemma och tagit det lugnt, sovit, vart inne på datorn chattat med Jessie som också är sjuk =// , du får krya på dej<3, det är tomt i skolan utan dig =//
Imorgon fyller jag år, har inte direkt önskat mig något vet lixom inte vad jag vill ha =//

Jag tycker att ni ska kolla in sidorna:

www.nelly.com
www.modezine.com/se/

Det är några bra sidor med snygga kläder, skor, accessoarer, makeup, och massa annat, vet är verkligen bra sidor !

Ni får ha en bra kväll, vi hörs kraaaamar


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0