Menningslöst?

Hallå Hallå!!!

Det känns lite menningslöst att sitta och skriva hela tiden när det inte har hänt något speciellt under dagen. Det är säkert inte så kul för er som läser min blogg och sitta och läsa om tråkiga inlägg.
Jag har tänkt att börja med: " Dagen outfit". Så från och med imorgon kommer jag att lägga in några "Dagens Outfit" inlägg! Vad tycker ni om det ??
Jag ska även bli lite bättre på att skriva om mode, och vad som är " inne " i vår, sånt som bara MÅSTE finnas i garderoben där hemma ;).

Jag bloggar mer imorgon!
Ha en bra kväll!
Kraaamar <3


Kommentarer
Postat av: emma

börja med dagens outfit, det är riktigt frecht med det, och lite mode är väll fan aldrig fel heller.

Puss älskar dig.

<3

2009-02-09 @ 19:34:12
URL: http://emmalouisefrida.blogg.se/
Postat av: ffridabogren

bra ide :)

bara för alla älskar mode, och det är bar att skriva om ;o<3

2009-02-10 @ 19:30:34

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0