Pizza till middag, mums !

Heeejsan Bloggen!

Har ätit nu, vi åt pizza, det var jätte gott! Haha.
Har tränat lite på engelskan och tyskan idag annars har jag inte gjort något specielt. Imorgon är det som sagt skola, det ska både bli skönt och jätte jobbigt och tråkigt, skönt för att man vet att ett helt lov väntar sedan, och tråkigt för att det är skolan bara själva skolan. Zahra är sjuk idag så hon kommer inte imorgon =// Krya, gmn<3
Fick nyss ett mess av mamma, som är på kryssning med jobbet, dom har kurs,och min moster är också med hon ska hålla i kursen tror jag, eller ?? Dom hade det bra! =)

Jaja, nu ska jag kolla på tv sedan får ja se vad jag ska göra
Bloggar jag inte mer idag bloggar jag imorgon.
Ha en jätte bra kväll
Puss åh Kram

Bexxx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0