Promenad, max, bowling...

Heeeej!
Idag började vi klockan 9, fastdet brukar vi göra ändå. I alla fall, jag, Zahra, Camila och Joanna gick till parken vi skulle va i och åka pulka, det var skit kallt!, och vi hade ingenting att åka på, nästan ingen hade det så Agneta och Kicki sa att vi skulle gå en lååååååång promenad, men det var så kallt så vi gick hem till min moster, eller ja inte hem utan till hennes port och satte oss där för jag hade ingen nyckel med mig hem till henne :( Sen satt vi där ett tag tills vi blev varma då gick vi tillbaks och sa att vi hade gått jääääätte långt xD, men det tog typ 10 min att gå dit  och sen 10 min tillbaka så det blir 20 min ochdet är lååångt. haha
Vid kvart över 10 fick vi gå, våran bowling började 12, fast igår sa dom att vi började klockan halv 12 så vi trodde ju att vi började halv 12, så vi gick och åt lunch på MAX klockan kvart över 10. När vi var på väg till bussen såg vi bussen komma så vi sprang över gatan och sprang det snabbaste vi kunde för att hinna med busse, och som tur var hann vi med den..
När vi kom fram till sundbyberg frågade vi vart bowlinghallen låg sedan gick vi dit och vi var dom ända som hade kommit, alla andra visste ju att vi började 12 men vår idrottslärare sa klockan halv 12 till oss.. Så vi betalade och satte oss och väntade i typ 40 minuter. Men sedan kom en tjej ner och sa till oss att en lärare ville att vi skulle komma upp såhon kunde räkna, sen sa hon till oss att vi 4 skulle få gå ner sist och betala och hon lyssnade inte på oss när vi sa att vi redan har betalt, hon blev bara arg för att vi kom fram till henne... störd!!!!!
Sedan frågade vi vår hemkunskapslärare om vi kunde få gå ner eftersom vi redan betalat och det fick vi av henne. Vi gick ner och hämtade skor och började bowla, jag mådde jätte illa, för det var jätte varmt...
vi fick bowla i 1 timme sedan åkte vi hem, men vi var tvungna att åka med lärarna eftersom vi inte hade med oss lapp, men det hade ingen sagt till oss, så då blev vi jätte irriterade!
När vi stod och väntade på tunnelbanan sa läraren att hon skulle räkna vilka som skulle fortsätta att åka medans dom andra gick av men bara för att 1 person pratade och höll på så fick alla gå av, gå upp och samla oss där sedan fick vi åka ner igen och vänta 6 minuter på tunnelbanan, asså jag blir så iriiterad!!!!
Jag kom nästan nyss hem.

Här kommer lite bilder:

Bowling hallen ;)
 
Zahra, Camila och Joanna

Camila <3

Zahra <3

Älska skorna ;) hahahahahahahaha


Nytt inlägg lite senare
Ha en bra dag
kraaaaaaaaam
Bexx

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ni har inte haft det lätt i dag. kallt och lärare som inte lyssnar på er. tur att ni kunde värma er i alla fall i porten,

mamma

2009-02-18 @ 15:01:38

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0