Saknar..

Hejsan !

Först vill jag bara säga att jag saknar Jessie såååå mycket, har inte träffat henne sen förra torsdagen, och hon kommer inte hem förens på tisdag, det känns som en evighet sen jag träffade henne. JAG SAKNAR DEJ, JESSIE <3

Idag då, så kommer våra möbler eller ja allt utom en fotölj eftersom den inte hade kommit, eller som vi tror att det kan ha vart något fel på den. Annars ska jag nog inte göra så mycket idag. Vad ska ni göra ?.
Jag tänkte lägga ut något test senare, ni vet som jag gjorde i början, några frågor som jag svarade på.
Så jag blogger mer senare
Ha en fin dag
Kraaamar


Kommentarer
Postat av: maggan

Hej min vän

Tack för i går det var trevligt att vara med dig i stora staden kul att gå i affärer med dig vi gillar att glo på kläder hoppas att Era möbler är fina synd med att ni bara får 1 fåtölj. Snart fyller min lilla syster och din Mamma 50år fattar inte att syster blir 50 år oj oj nu skall du ha en fortsatt bra lördag stor kramis Maggan

2009-02-28 @ 14:42:28

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0