Snö mera snöö......

Heeej Bloggen !

Idag har det snöat heeeeela dagen, det är verkligen tråkigt det är jätte mycket snö och det verkar som det aldrig slutar. Jag vill faktiskt inte ha snö längre jag vill ha snö under julen och nyår men nu i slutet av Februari ? NEJ
Imorgon är det måndag igen och sportov, gud va skööönt !
Just nu sitter jag och får maaaassa bilder av min sötnos, Emelie <3 Ska göra någon fin bild till Emelie och Daniela ;)<3
Kanske bloggar mer sen, har inget att skriva just nu ;)
Nån som vill till stan ?? Imorgon ?? Nån som kan ?? =)<3

Skriv de här då
Pusssss <3
Bexx

Kommentarer
Postat av: jessie

jag saknar dej puss

2009-02-24 @ 02:37:17

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0