Söndag Kväll

HejHej!

Nu har jag precis ätit middag det blev kött,potatis och sås =) Det var jätte gott, fast jag äter inte sås så jag tog ingen.
Idag har jag inte gjort så mycket, och jag ska inte göra så mycket. Jag är faktiskt ganska trött men jag orkar inte gå och lägga mig då kommer jag inte kunna sova inatt!
Sitter just nu och chattar med Frida, love u <3

I fredags skulle jag ju ha träffat Mickis, men hon hade inget internet och inga pengar på mobilen å hon kunde inte ringa och inte jag heller=// plus att hon var sjuk så det blev inget, men vi ska kanske hitta på nått nästa helg! Det ska bli så kul att träffa henne igen <3 Saknar dej, Mikaela <3

Jag vill åka in till stan, är det någon som vill med nån dag ?

Vi hörs imorgon
Ha en jäätte bra kväll allihopa ! <3

Kraaam
Bexx


Kommentarer
Postat av: Frida, Kaulitz ;)

love u 2 gmn <3333



jag vill träffas nån gång <3 MÅSTE !!<3

2009-02-15 @ 18:03:39
Postat av: Sara

Poptatis? Har väl aldrig funnits något som heter "Poptatis"?XDXDXDXD

2009-02-17 @ 10:57:33

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0