Söndag

Hej!

Idag har jag varit med Mathilda. Vi ska kanske åka till Cran Canaria tillsammans i sommar, så vi har kollat på lite olika sidor efter något billigt , bra och fint !
Vi hittade faktiskt ett som vi vill åka till, våra föräldrar ska antagligen med också, min mamma ska med om vi åker och även kanske Mathildas mamma . Jag hoppas det blir av för det skulle vara jättekul!
Det är typ det enda jag har gjort idag. Vi åkte till stan lite snabbt också.
Juste idag fick jag veta att Julia, som jag har chattat med i typ 4 år ska till Sthlm på tisdag, för hon och hennes mamma ska till indien på onsdag, så då kanske vi ska träffas på tisdag, om det går.
Imorgon är det skola igen, usch, inte alls kul, menmen.
Här kommer lite bilder ;)

Hotellet vi vill bo på ;)

MATHILDA <3<3


Vi hörs imorgon
Kraaaaamar

Bexx

Kommentarer
Postat av: emelie <3

exakt de hotellet ska jag och daniiela boo på :D:D:D:D <333

2009-02-08 @ 19:49:08
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: jessie

hahahaha, det är mitt hotel. fråga mig så får du RIKTIGA BILDER av det + david;) haha

2009-02-08 @ 20:39:53
URL: http://justjessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

va kul att ni ska dit (kanske) :D:D

<33 ILY<33

2009-02-09 @ 17:47:54
Postat av: emma

ommg så fint , riktigt jävla avis blir jag :D

puss (L)

2009-02-09 @ 19:37:40
URL: http://emmalouisefrida.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0