Kontakt

Hej bloggen!

Det skulle vara kul om i skickade mail till mig och skrev vad ni vill att jag ska förbättra eller bara säga vad ni tycker. Ni får gärna maila mig om ni har några frågor också! Jag svarar på nästan allt som kommer in. Om ni har något ni vill tycka till om är det bara att mail mig till adressen:

[email protected]

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, har kollat lite på engelska glosorna som jag har tills imorgon, och tyskan.
Förlåt för att det inte har blivit någon Dagens Outfit på ett tag men har inte hunnit ladda mina batterier till kameran, men det ska jag göra idag så imorgon kommer en Dagens Outfit. För er som undrar om jag inte kan ta med mobilen så blir det inga bra bilder med mobilen så jag tycker det är onödigt att använda den när man ändå inte ser så mycket.
Nästa vecka ska jag kanske träffa Mikis =) Det ska bli jätte kul.

Juste idag firar globen 20 år ;)  Trevligt, Trevligt =)^^
Glöm inte att be andra läsa min blogg ;)

Nu ska jag gå.

Ha en fin och bra dag.
Puss åh Kram
Bexx




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, grattis grattis till Globen XD<333

2009-02-19 @ 17:27:46

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0