Genrep, prov, föreställning, söka till idol?, top model.......

Tjenare !

Idag på första lektionen hade jag vi matte prov det handlade om procent, det är jag inte så bra på men jag lyckades svara på alla frågor utom 2, men jag vet ju inte om dom blev rätt! Idag var Agneta tillbaka så det var ganska lugnt på engelskan, det var mycket bättre än igår. På idrottslektionen åkte vi skridskor men jag behöver ju inte åka, men jag höll på att frysa ihjäl så nu har jag frusit hela dagen pga av att jag bara fick sitta ute och titta på när alla åkte skridskor, tråkigt..
Efter lunch hade vi SO, vi jobbar fortfarande med grekiska gudar, sedan hade vi elevensval. Imorgon är det föreställning, usch vi har bara övat en gång på dansen på själva scenen, jag tror inte det kommer bli så bra faktiskt, vi hade genrep idag och det blev ganska mycket fel, och det är det första vi har imorgon så vi hinner inte öva så mycket, för oss som dansar finns det inte så mycket plats heller :(, men vi gör så gott vi kan, och det är bara upp till 5.an som får kolla så dom kanske inte märker att det blir lite trångt och sånt på scenen.
Imorgon är det även tyska prov, jag har inte övat så mycket, men jag kan det meste det är mest alla glosor som är lite svåra.

Över till något annat.
Igår vann Mckey på top model, precis som jag hade läst =//, jag tycker inte att hon var så bra och jag tycker inte att hon skulle ha vunnit, är det någon annan som kollar på det och vill säga vad ni tycker ??

Jag skulle vilja att ni går in på: www.youtube.com
och söker på " Vispen91".
Det är min kompis, hon sjunger jätte bra och jag tycker att hon borde söka till idol, vad tycker ni ?? Blir jätte glad om ni skriver vad ni tycker och hon blir också glad!


Kraaamar
Bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0