Välkommen blondin ;)

Hejsan Bloggen !

Idag kom Sara hit vid 11och vi började gå till frissan vid halv 12. Vi var där 11.40, så det var 20 min kvar tills jag skulle vara där så Sara och jag gick runt lite tills klockan blev 11.50 då gick vi in. Det tog 3 timmar att fixa mitt hår! :O
Vet ni hur jobbigt det var att sitta där eller ?? Tog lite bilder som ja lägger upp sen ;)
Efter det gick vi till centrum och in till pressbyrån där köpte vi varm choklad och bulle, sedan gick vi in till stadshuset och satte oss och väntade där på mamma, vi skulle till optikern klockan halv 5, det gick jätte bra, efter det gick vi och beställde pizza som vi skulle äta till middag! Mmmm gott !=)
Men innan vi gick till optikern så gick jag, Sara och mamma till 3 och köpte en ny mobil till mig som jag kan smsa med, jag får skicka 3000 gratis sms varje månad, det är ganska bra eftersom jag alltid går över.

Nu ska vi snart gå och hämta sängen som Sara ska sova i.

Här kommer lite bilder ;)

Folie i håret.            Orange, rosa ??   Sara fick föna mitt hår =) haha       


Va äckligt de ser ut   Sara är stolt ! :D        Lite ljust            Ännu äckligare     

    
Vi fikade                    Så som det blev      Min nya mobil       Med nytt nummer



Ha en fin kväll<3
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fin du blev. och vilken fin telefon du har. den lånar jag nån gång

puss mamma

2009-02-25 @ 07:20:06
Postat av: Maggan

Hej vännen

Du blev kanon fin i håret du blev en riktig pangbrud

fast det är du ju redan ha en bra tisdag och att du trivs i din nya look

Kramis

Moster Maggan

2009-02-25 @ 08:08:31

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0