En rolig helg !

HejHej =)

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen, men jag har varit hemma hos Sara, Ingrid och Micke.

I fredags hade vi skridskodag i skolan, vi började 08.30, dom som skulle åka skridskor fick åka till Östermalms IP, och dom som inte skulle åka fick gå från skolan till Östermalms IP, vi var 16 st som gick och det tog ungefär 1 och en halv timme. När vi kom fram så fick vi bara sitta där och vänta tills klockan skulle bli halv 1, då skulle vår och 7a åka hem, det var verkligen jätte kallt, vi fick grillad korv till lunch, och jag som inte gillar korv, men jag åt i alla fall 1. När vi kom hem åkte jag direkt till Sundbyberg och mötte pappa som hade min väska med mina saker, och Ingrid som mötte mig, så åkte vi hem till henne, Sara och Micke tillsammans, Vid klockan 3 skulle Sara till frisören, jag följde med henne, det blev jäätte fint!! Bilder på henne får ni i slutet av blogg inlägget :)
I lördags, vaknade vi vid 8.40, sedan när mamma och pappa hade kommit åkte jag och Sara till Vällingby, men vi hittade inget, eller Sara köpte örhängen, och jag hittade ett par skor som jag har letat efter, men jag är så dum att jag inte köper dom, det var dessutom rea på dom!! Jag är inte särskillt smart xD
På kvällen hade vi jätte kul, vi var ute och gick runt lite, men det var jätte halt, så vi höll på att halka typ hela tiden.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men jag kommer nog på något =)

Här kommer lite bilder på Sara, och lite på oss tillsammans =)

FÖRE


EFTER


Vi tillsammans ;)


Puss på er allihop!

/Bexx

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeyyyyy,det e' ja detXD<333333

2009-01-26 @ 16:24:51
Postat av: vispen

Det låter som en bra och rolig helg!

2009-01-26 @ 18:19:39
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: emelie <3

ojj va fint det bleev på sara !!! :D

2009-01-28 @ 21:06:01
URL: http://eemeliec.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0