Hallå Hallå, alla söta som läser min blogg =)

Heejsan =)

Dagen började med att klockan ringde strax efter halv 7, jag stängde av den och fortsatte att sova tills mamma kom och väckte mig, taskig, för jag orkade verkligen inte gå upp, hehe.
Jag sminkade mig och fixade mig och väntade på att Zahra skulle komma som hon alltid gör, men när klockan var 08.20 gick jag hemmifrån, för vi ska möta Joanna då, men när jag kom dit var varken Joanna eller Zahra där, så jag gick till buss stationen, på vägen ringde Joanna och sa att hon var bakom mig, så vi gick tillsammans. Vi försökte ringa och messa Zahra, men ingen svarade, vi trodde hon var sjuk eftersom hon mådde dåligt igår. Självklart har vi mer otur och bussen kommer inte 08.37 som den ska utan det står att den nya tiden är 08.45 (vi börjar 9.00), men som tur var kom bussen 08.42. Som vanligt ville Daniela att jag skulle lära henne hur man räknar delat, men hon lyckades inte. Jag frågade något innan vi klev på bussen och hon skrek över hela bussen vad det blev när vi nästan var framme, det var ett ganska lätt tal också.
Men i alla fall, när vi kom till skolan träffar vi Zahra, jag trodde hon hade tagit en buss för tidigt, men det visade sig att hon fick åka till sin pappa igår, pga en sak som hände, och hon måste åka tåg till skolan, så hon kommer inte att möta oss förrens allt blivit bra.
Vi hade vanliga lektioner idag, som vanligt väldigt tråkigt, juste vi fick tillbaks vårt matte prov, Raimo sa att det hade gått sämre för alla, även för dom som det brukar gå bra för, jag vet inte men av alla dom jag frågade hade jag mest (27/40) , inte så bra, men man måste ha 16 för att bli godkänd, och jag fick ju mer.
Efter skolan gick jag till frisören, jag klippte topparna och lugg, har ingen bild men ska nog ta en imorgon så lägger jag upp den så får ni se hur det blev !
På fredag är det skridskodag, men jag ska ju gå dit eftersom jag inte har skridskor, och jag tänker inte åka pga av en olycka, jag var med om när jag var liten !
På lördag ska jag till min extra familj, lääääängtar, saknar dom!!<3
Saknar Jessie, även om vi träffades i skolan idag och allt, jag vet vad du går igenom, och du kan alltid prata med mig, det vet du !, Jag älskar dej<3 Jag och Jessie på bilden, från sist vi var tillsammans en heg för nån vecka sen =)<3

Nu ska jag fortsätta att chatta lite på msn =)

Puss på er alla söööötisar som läser min blogg !<3


Kommentarer
Postat av: emelie <3

jaaaaaag viill seee din luuuuugg :D jah vill jag vill ja vill JAG VILL haha xD tur att jag får se den imorn annars skulle jag dööö xD , du kommer passa i det ;)

2009-01-21 @ 19:37:46
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad hände när du var liten?kan du berätta på msn?/sarasyrran:)<333

2009-01-21 @ 19:37:49
Postat av: Noor

Det verkar vara tufft för dig och dina vänner

under den här perioden, men allt kommer nog att bli roligare så fort våren börjar.



tråkigt med att eran lärrare var så hård med rättningen, jag menar han borde ha varit snällare, ni går ju trotts allt bara i 7:an!

Men som jag bruckar säga ibland, "efter regn kommer alltid solsken".



Med vänliga hälsningar

Noor

2009-01-21 @ 20:03:25
Postat av: Mikaela

sv: finast är du<3 saknar dig med...

2009-01-22 @ 17:15:26
URL: http://mykiss.webblogg.se/
Postat av: johanna :P<3

fööör sööt.D!!!<333

2009-01-22 @ 19:44:06

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0