Hallojsan =)

Hallojsan på er =)

Idag började dagen med att jag vaknade klockan 6.00, av att mamma väcke mej =//, jag fick inte till min lugg så jag hade spänne idag. Vi hade skridskor på idrotten idag, men jag var ju inte med =) Imorgon är det en skridskodag, men dom som inte ska vara med får gå till Östermalm, det är där vi ska vara, fett jobbigt, men jag åker ju inte skridskor. Vi börjar klockan halv 9 och åker hem vid halv 1, då ska man direkt hem, sen åker man till Spånga, för att följa med Sara när hon ska klippa sig, sedan är jag nog kvar där, och sover över, för på lördag ska hela familjen dit ändå, så då kan jag lika gärna vara kvar där, men får se om jag orkar bära med mig allt !

I alla fall, idag hade vi dans på elevensval, vi fick lära oss en ny dans, och vi ska uppträda den fredagen den 13.e Februari, samma dag som vi har språkprov, själv har man tyska då, haha, och Jessis mamma ska göra en viktig sak! Men det kommer att gå bra!!
Efter skolan idag gick jag till optikern, hade ju tid där idag, det visade sig att jag verkligen behöver starkare linser, hade -6.2 förrut, nu behöver jag - 7 på höger =//
Det är jätte jobbigt, ska testa den nya styrkan nu i 5 dagar, på tisdag ska jag gå tillbaks, och om det har gått bra ska jag få månadslinser =)
Här har ni en bild på min nya frisyr =)
Aja, nu har jag inget mer att skriva om, för det har inte hänt så mycket idag!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: saara

Du blev fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<33333333333333

2009-01-22 @ 19:35:38
Postat av: Frida, Kaulitz ;)

Fan va snyggt det blev gmn <3333333333333

älskar dig <33333333

2009-01-22 @ 19:49:36
Postat av: Anonym

håret blev jätte bra älskling ;*<333

2009-01-23 @ 21:01:48
Postat av: vispen

Vad roligt att få dansa på elevens val! Våra lärare bestämde vad di skulle göra varje vecka och det var ju inte det minsta elevens val men ändå.

2009-01-26 @ 18:21:25
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Daniela

söta sak<3

2009-01-28 @ 17:29:24
URL: http://batmanv.blogg.senv.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0