Tisdag =)

Hallå Hallå =)

Idag har det inte hänt så mycket, men ändå så har det hänt mycket, lite av det orkar jag inte förklara.
Men det började med att vi hade NO, vi är snart klara med vår bro, den måste vara klar på fredag, annars blir man inte godkänd =//. Sedan hade vi Idrott, men det var lix värsta kaoset, läraren var inte där och vi hade vikarie, och hon ville att vi skulle köra badminton, men ingen annan ville det, så hon fick damp på oss!! Sen hade vi tyska, vi hade inte skriftligt, vi fick skriva på tavlan XD, tråkigt. På SO.n fick vi fortsätta att lyssna på när Therese läste, det var skit jobbigt, men Daniela låg på mig, och typ somnade XD På set fick vi prata om vad vi tyckte om olika påståenden, det var inte så roligt, men man fick tänka efter lite vad man egentligen tyckte. Sen hade vi svenska, vi hade vikarie där med, vi fick använda data salen och skriva klart vår : " Boken om mig" , jag blev klar =). Sen blev klockan 1 minut över 3 när vi slutade så vi fick spronga för att hinna med bussen som går 4 över, men det var försenad så vi kunde ha tagit det lugnt. Efter skolan gick jag till optikern igen, dom fick höja styrkan lite till =//
Har inte så mycket mer att berätta XD
Saknar Jessie, träffade inte dig så mycket idag =// <3<3<3

Ha det bra =)
Pusss å Kraaaam
Bexx

Kommentarer
Postat av: jessie

jag saknar dej med<3

2009-01-27 @ 19:34:11

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0