Tråkig dag =)

Heeej =)

Idag har det vart en vanlig skoldag, tråkig som vanligt.
Efter skolan var det meningen att jagoch Zahra skulle åka till Vällingby, men det blev inte så, hon fick inte åka av sin mamma =//, men jag måste seriöst dit, dom hade skit snygga väskor och saker, det är rea!!
Sen vill jag ha en skinnjacka, men jag vet inte vart jag ska köpa den eller hur den ska se ut, hah =) Någon som har något förslag ??
När jag och Zahra var på väg ut för att köpa bröd, såg vi Daniela sitta i centrum och vänta på att bli sminkad, hon hade fått ett presentkort, för hennes mamma tycker att hon sminkar sig fult XD Men när hon kom in hade hon bara kvittot med sig och inte själva present kortet så hon fick inte sin lilla smink kurs, men hon ska gå imorgon, men hon hade typ suttit där och väntat i nästan 1 timme, och sen gick det inte, stackare<3
Imorgon är det dans igen, det är ny dans, och vi har ju snart uppträdande, vet inte om jag kommer kunna lära mig den också, men det funkar väl XD

Har inte så mycket mer att berätta idag =)
Nu ska jag chatta och lyssna på musik =)

Har ingen ny bild, så ni får en gammal XD hihi


Pussss
Bexx ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

omg :O:D sry om jag inte kommeterat så mkt :) men har nämnligen vart lite bortrest i en vecka <3 men nu ska jag börja kommentera igen <3<3<3<3 :)

skkkiiittt söööött i lugg juh :O vill också ha men skulle inte passa i de :( men hur äre med dig då :D

miss you honey :(<3

2009-01-30 @ 11:50:26
URL: http://mykiss.webblogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0