Ute med kompisar =)

Hallå, Hallå =)

Idag har jag vart ute med kompisar, det började med att jag och Daniela, skulle träffas halv 3, sen gick vi runt lite, och typ snackade massa skit XD Sen gick vi hem till Danielas mamma, för hon skulle hämta vantar XD Sen bestämmde hon att vi skulle gå hem till hennes pappa och hämta pengar, vi skulle köpa godis  =)<3
Efter att vi hade vart där gick vi till en kiosk, där handlade vi en redbull, och lite smågodis =) Hon hämtade 30 spänn, och vi handlade upp allt =)<3
Sedan gick vi till typ en lekställe för barn XD hahaha.
Där hittade vi ett litet hus som vi satt i och drack redbull och åt godis, sen hade vi messat Emelie och Tess typ hela tiden, men dom va så sega det tog typ 1 och en halv timme för dom, innan dom kom XD
Så när dom skrev att dom var påväg gick vi och väntade på dom där vi  hade bestämmt, där satte vi oss och väntade, vi typ snackade om att Danielas mammas jobbarkompis känner Johan och han ska fråga om Johan vill äta middag hos Daniela om han är i Sthlm nån gång XD Självklart får ja va med då =) *STOLT* Haha, men ärligt så tror ja nt de blir nått XD
Sen berättade hon att hon hade suttit hemma igår och sjungit " The winner takes it all", den Johan sjöng när de va Abba tema i idol XD hahah, hennes mamma hade fått damp och hon hade några kompisar hemma som tyckte Daniela sjöng fint XD
Jag frågade hur de lätt, och hon började sjunga XDhahahaha, de va jätte fint =)=)<33
Sen ialf efter nåra min kom Emelie och Tess, dom hade tydligen hört nån sjunga flera meter bort (Daniela sjöng skiiiiiiiiiiiit högt), och dom förstod att de var Daniela, typiskt Daniela att höras ;)<3 hihi
Sen gick vi till det där lekstället igen och där satte sej Emelie och Daniela på sånna där saker som åker fram och till baks XDVt nt va dom htr, men har bild på dom haha XD Lägger upp sen <3
Jag och Tess ba satt där och kollade på och typ frös ihäl hah, sen fastnade Daniela och Emelie de tog skit lång tid innan de kom upp, hahaha XD
Aja sen gick vi ialf till en port, och satte oss, haha Tess hade klagat hela tiden XD Så till slut gick vi, det va sköönt, de va varmt =) haha

Aja, sen gick ja hem ialf  =)

Kul dag, med fina tjejer, Love U <33333


Lella i hissen =)                
Daniela i hissen påväg till hennes mamma XD<3        

Huset vi satt i <3
Där inne satt vi och drack redbull och åt godis, på bilden ser ni Daniela sitta där haha <3             

Redbull ger dig vingar XD

Redbull ger dig vingar ;)     

Väntar på Emelie och Tess
 När vi sitter och väntade på Emelie och Tess XD  Och pratar om Johan =)         

Emelie och Daniela har fastnat XD
Emelie och Daniela sitter fastXDXD<333    

 Tess fryser <3
 Tess fryser <3333     

Tess och Lella i porten XD
 I porten XD


Nu orkar ja nt ladda upp fler XD

Nytt inlägg inom kort

Puss och Kram

Bexx 

Kommentarer
Postat av: emelie <3

hahahha så sega var vi väll inte , det var inte jag som var seg det var tess jag lover hahahha xD <33 älskar dig

2009-01-18 @ 18:53:41
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: mamma kina

hoppas ni inte frös så ni blir sjuka nästa gång kan ni komma hem till oss

kram Kina

2009-01-18 @ 20:37:14

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0