2 inlägg

Hej!
Har fått ett sms från Bexx i Tisdags:

Hej!
Hoppas ni har det bra,jag har det hur bra som helst. Igår (Måndag) , var vi och badade i havet, SKÖNT! Sen gick vi upp och solade, det var hur varmt som helst, vi var inte där så jättelänge.På kvällen gick vi till samma resturang som i Söndags, maten är jäääääääääätegod och de är väldigt gästvänliga. Ska även gå dit idag.
Idag var vi bara nere vid poolen utanför, vi badade och solade. Vi var där i några timmar men vi brände oss så vi orkade inte sola mer för det gjorde ont. För en stund sen ringe det, det var receptionen, de frågade om vi mådde bra och om vi behövde nåt, så nu sitter vi och väntar på vår 20-liters dunkk med vatten xD
Jag skriver mer nån dag, men Sara ska ju till Gbg så det läggs inte ut på bloggen förens hon kommer hem.
Hoppas ni har det jättebra<3
Puss
Poolen                                                                            Armband
   
Bexx<3

Det andra fick jag idag har jag för mej ;)


Hejsan
Hoppas allt är bra med er, jag mår bara bra förutom att jag har bränt mej så mycket att det svider och gör ont hela tiden så jag kan inte sola =//
Ska gå ut på stan ett tag och kolla istället =)
I onsdags var vi på en annan resturang, den var inte alls lika bra. Inte lika god mat och inte lika gäst vänliga =( Nej , vi saknde vår favorit så vi var där igår och idag ska vi också gå dit, sista dagen :(
 Jag vill inte åka hem imorgon, jag vill vara kvar här i Turkiet!
Men jag får väl åka tillbaks snart igen.
Nu skriver jag inte mer  förens jag kommer hem på Söndag.
Hörs då    Ha det bäst
Puss puss<3


Ni får läsa vad jag har gjort i Gbg på min blogg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

6 mil utanför typ ;)

2009-07-24 @ 17:34:00
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: petra<3

Hej allihopa har precis skapat en ny blogg och ska börja blogga på den och ta bort dinfastmin.blogg.se som jag nu har , besök gärna min blogg och lämna en kommentar efter er , kram <3



Nya bloggen : www.LivetenligtPetrah.blogg.se

2009-07-24 @ 19:10:40
URL: http://dinfastmin.blogg.se/
Postat av: kajsA=)

Hihi, okejj:) Jo det ska jag göra;)

2009-07-24 @ 20:49:15
URL: http://kkajjsaa.blogg.se/
Postat av: louise

sv; Allt är bra med mig sötis! Hur är det själv?<3

Jag åker till Rhodos i augusti, haha pappa beställde först en resa till Bulgarien (5 stjärning och ass snyggt ;)) men nu ska vi åka till Rhodos istället den 5e augusti tror jag det var =) pusss!

2009-07-25 @ 10:25:19
URL: http://hejlouiiseh.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: okej! .)

2009-07-25 @ 10:39:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Moster

Välkommen hem om du visste vad jag längtat efter dig

hoppas att du haft det bra med massor av sol och bad

och massa kul att se

längtar till att få träffa dig så jag för höra om din vecka

tusen kramar

Moster M

2009-07-25 @ 14:39:33

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0