SOMMARLOV!!

ÄNTLIGEN!
Sommarlov!
Gud va sköönt, men jag kommer sakna alla kompisar =//, men får träffa dom under sommarlovet, om jag inte träffar dom så ses vi om typ 10 veckor :) heh, länge =//
Aja, det började med att vi var i klassrummet där vi fick intyg och så skulle man svara på en fråga, om man svarade rätt fick man en glass, dom höll på så tills alla fick en såklart ^^.
Sedan gick vi till aulan, där var det uppträdanden, alla var jätte duktiga, sedan skulle rektorn hålla tal, och sedan sjöng han en egen låt typ, haahh bästa rektorn man kan ha asså! x)
Efter skolan så gick jag hem till mormor, och sedan gick jag och mamma och hämtade passen, och bilden blev bättre än den gamla ;) ^^ sköönt :) heheh. Snart tror jag min moster kommer hit också :)
Här kommer lite bilder från idag
Jag ser jätte konstig ut på alla bilder men skit samma ;) ^^









Dagens Outfit kommer snart ;) ^^<3
Puss & Kraaam<3


Kommentarer
Postat av: ada

sv: det låter jätte roligt! jag ska sola, bada & åka till portugal. hur gammal är du ? <3

2009-06-11 @ 14:07:38
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: ada

sv: jag ska fylla 13 i sommar :) <3

2009-06-11 @ 14:18:46
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: sara

härliga bilder :)

2009-06-11 @ 14:54:33
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: joanna 7b2

HAHAH BFF HHAH <333333

2009-06-13 @ 14:52:54
Postat av: zahra

hahaha du ser fann inte konstig ut alllllls du är perfectast (ell nu hur man stavar) haha de jag som fann ser konsigast ut haha!!!

2009-06-14 @ 00:38:39

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0